Marchewkowe muffinki

Zawsze znajduj czas na małe przyjemności, to z nich tworzy się duże szczęście.

Od kilu dni mamy gorszą pogodę. Zrobiło się zimno i od czasu do czasu pada deszcz. Mimo to nie ma powodów do złości, czy smutku. Ten czas można wykorzystać na rozwijanie swoich zaintersowań, czytanie książek, oglądanie filmów, spotkania ze znajomymi, spanie, i wiele wiele innych rzeczy...

Ja bardzo lubię eksperymentować w kuchni, dlatego w sobotę poświęciłam na to trochę swojego wolnego czasu. Co prawda nie przetestowałam nowego przepisu, bo bobabeczki marchewkowe nie są mi obce, ale miałam ogromną frajde podczas pieczenia. Jeszcze większą radość sprawiło mi zadowolenie mojego chłopaka, który zajadał się moimi wypiekami :) Gotowanie jest najfajniejsze wtedy, kiedy ma się dla kogo gotować.


Zgodnie z powiedzieniem: "Mała rzecz, a cieszy", pamiętajcie, żeby na takie "małe rzeczy" również wygospodarować trochę czasu w napiętym grafiku swoich zajęć. Trzeba umieć znaleźć równowagę między pracą i obowiązkami, a odpoczynkiem.
Ewelina

Jeśli ktoś chce przepis, to chętnie się podzielę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz